افزایش دوباره آمار فوتی‌ها و مبتلایان کرونا در ایران | ۲۵ نفر جان باختند

یازار :

+0 به یه ن

طی شبانه روز گذشته ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۲۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و ۲۵ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

طبق این گزارش، از دیروز تا امروز (۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۹ نفر از آنها بستری شدند.

مقالات بیشتر:هزینه آسایشگاه سالمندان

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۳۴۴ نفر رسید.

آمار فوتی‌های کرونا روز گذشته (۲۸ شهریور) ۱۸ نفر بود که امروز افزایش یافته است و به ۲۵ نفر رسیده است. آمار مبتلایان نیز روز گذشته ۷۲۶ نفر بود که امروز با شناسایی بیش از ۲۰۰ نفر مبتلای جدید، به ۹۹۲ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۹۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۶۸ هزار و ۳۴۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۸۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۰۰ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۷۲۹ دُز رسیده است.

در شبانه‌روز گذشته ۲۱ هزار و ۷۱۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

مقالات دیگر:محضر عقد شیک تهران

  • [ ]